بھوپال انکاﺅنٹر: اقلےتوں کا خون کتنا سستا ہوگےا!

Posted in National

 جس حکومت کی اصل بنےاد ہی انسانی جانوں کے ستونوں پر قائم ہو وہاں امن و اما ن اور سکون کےسا؟جس حکومت کے زےر اثر فساد مےں پےٹ مےں موجود بچوں کو تک ترشول پر لہرا ےا جاتا ہو ،اس حکومت کا سب سے بڑا ذمہ دار شخص معافی تک مانگنے سے انکار کرتا ہو اس پارٹی سے ہمدردی و اےثار کی امےد کےسے رکھےں؟جس حکومت کے وزراء،کارندے دجال کے حامی اسرائےل سے ٹرےننگ لےتے ہوں ان سے انصا ف کی توقع رکھنا بے معنیٰ سا لگتا ہے۔سابقہ حکومتوں کی طرح انہےں بھی تو ووٹ بےنک کو مضبوط کرنا ہے۔بھوپال انکاﺅنٹر کو سچ ثابت کرنے کے لےے جس طرح کی دلائل پےش کی جارہی ہےں دراصل جان بوجھ کر حماقتی بےان سے زےادہ کچھ نہےں۔

شعبہ فارسی لکھنؤ یونیورسٹی کے دو روزہ عالمی سیمینار کا اختتام

Posted in National

(ضیاء اللہ صدیقی ندویؔ )

لکھنؤ، 11 فروری.

(پی ایس آئی)

 زمیں کھاگئی آسماں کیسے کیسے ، فارسی افق کے درخشندہ ستارہ غروب ہوئے کچھ سال ہی گزرے ہوں گے۔ کہ ان کے سعادت مندشاگردوںنے اپنے استاد کی یاد کا چراغ روشن کیا۔

مسلم تعلیمی ادارے معاشی مفادات سے ہٹ کر قومی و ملی مفادات کو ترجیح دیں: حافظ عبدالحفیظ

Posted in National

(منور خان)

ناندیڑ

 الصفہ اسکول میں سالانہ جلسہ و یوم جمہوریہ تقریب کا نہایت ہی تزک و احتشام کے ساتھ انعقاد عمل میں آیا۔باغبان فنکشن ہال میں منعقدہ اس پروگرام میںمدرسہ ہذا کے سال کے بہترین طالب علم کے ایوارڈ اور ہر تعلیمی مظاہرے پر طلبہ کو انعامات ٹرافی و اسناد سے نوازا گیا۔

سنی انٹرکالج مینجمنٹ نے خالی عہدوں پر تقرری کیلئے انٹرویوسے قبل ہی ناموں کاانتخاب کرلیا:صحابہ ایکشن کمیٹی

Posted in National

لکھنؤ، 11 فروری.

(پی ایس آئی)

سنی انٹر کالج،نخاس ،لکھنؤ میں تقرریوں میں ہورہی دھاندھلی کو رکوانے کے مطالبے کولیکرصحابی ایکشن کمیٹی کاایک وفدلکھنؤ کے ڈی آئی اوایس سے ملنے ان کے دفتر پہنچاجس کی قیادت صحابی ایکشن کمیٹی کے صدرعبدالوحیدفاروقی کررہے تھے۔

مزارِ غالب پر ۱۵ فروری کو یومِ غالب کا اہتمام

Posted in National

دہلی، 11 فروری.

(پی ایس آئی)

 انجمن ترقی اردو(دہلی) کے زیرِ اہتمام اور غالب انسٹی ٹیوٹ اور غالب اکیڈیمی کے باہمی اشتراک سے غالب کے یومِ وفات کے موقع پر ۱۵ فروری سہ پہر ۳ بجے مزار غالب بستی حضرت نظام الدین میں گل افشانی، فاتحہ خوانی، سمینار اور منظوم خراجِ عقیدت کا اہتمام کیا گیاہے۔